viernes, 9 de marzo de 2012

Avaluació del curs

http://youtu.be/FrsM9WggCdo

Per fi sembla que acabem el curs!!!

Aquest curs que va començar siguent una "martingala" i fou així com vaig decidir titular el meu blog, ha anat canviant a poc a poc sense deixar de ser-ne una fins a l'últim moment. Però sopesant, crec que ha valgut la pena! :)


                                                                       
Els continguts del curs m'han aportat:

- Més eines a l'hora de treballar la diversitat, les emocions...
- M'han ensenyat com afrontar una tutoria
- M'han ensenyat com gestionar un blog, com utilitzar el google docs, i ha millorat la meva competència digital
- N'he aprés al voltant del pla d'emergència
- He conegut tots els recursos que presenta el "NO BADIS"
- He conegut el projecte "llegim en parelles"
- Conec més recursos per treballar les emocions i alguns d'ells ja els he posat a la pràctica
- He sabut de més activitats que ajuden a treballar la cohesió de grup
-...

Però, sobretot, he compartit amb vosaltres molt bons moments. Les vostres aportacions i vivències en les escoles han sigut molt enriquidores.Gràcies a tots els companys pel vostre suport; especialment a Meri i a Emi. També vull agrair-li a Carmen la seva paciència.

No m'oblide dels "profes" dels tallers, qui ens han donat recursos, metodologies, eines... i ens han aportat molt amb els seus anys d'experiència a les aules. I, sobretot, a M.Lourdes Sotelo perque ens ha fet treballar molt, però ha sigut comprensible i flexible en les tasques i ens ha demostrat que és una gran profesional i una treballadora incansable.

*No deixeu d'escoltar la cançó del link! ;)

3 comentarios:

  1. Hola!! Ja tens penjada la graella d'avaluació del teu blog.

    Salutacions
    María

    ResponderEliminar
  2. Mireia,
    Entenc les teves valoracions en relació al que pensaves sobre el curs. M'alegro que finalment l'hagis trobat útil i espero que valoreu que l'exigència coincideix amb la voluntat de qualitat.
    Et desitjo molta sort en la teva carrera professional i també en la teva vida personal tant a tu com al teu fill/a que esperes.
    Els meus millors desitjos!

    ResponderEliminar